هر روز در انواع مشاغل استفاده می شود. خبرنامههای ایمیل، وبسایتها، تبلیغات چاپی و آنلاین، ارائهها، بهروزرسانیهای رسانههای اجتماعی، آگهیها و بروشورها؛ لیست ادامه دارد و ادامه دارد
دیوید اوگیلوی، افسانه تبلیغاتی، زمانی گفت که، به طور متوسط، پنج برابر تعداد افرادی که تیتر را می خوانند، بیشتر از کسانی هستند که نسخه اصلی را می خوانند. وقتی تیتر خود را می نویسید، هشتاد سنت از دلار خود را خرج کرده اید." همانطور که Ogilvy اشاره می کند، تیتر شما اولین (و گاهی اوقات تنها) چیزی است که مخاطبان شما می خوانند.
شما فقط باید کلمه کلیدی را وارد کنید و نوع کلمه کلیدی را انتخاب کنید تا لیستی از 6 ایده و پیشنهاد عنوان ایجاد کنید. اگر از نتایج راضی نیستید، همیشه می توانید دکمه refresh را فشار دهید تا لیست جدیدی از عناوین منحصر به فرد ایجاد شود.
هنگامی که تمام عناوین را به دست آوردید و بهترین را انتخاب کردید، کار بعدی که باید انجام دهید این است که یک محتوای مغناطیسی ایجاد کنید. بازاریابان محتوای عالی در تولید محتوایی که خوانندگان آنها آرزوی آن را دارند برتری مییابند، اما حتی بهترین مبارزه را با ارائه محتوا به فرد مناسب در زمان مناسب دارند.
کوین مارتین
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
پاسخ دهید